Hoe kunnen we helpen?
Telefoon
Liever telefonisch contact? Maandag tot en met vrijdag is onze klantenservice tussen 08:30 uur en 17:00 uur via +31 85 303 1172 te bereiken.
FAQ
De meeste vragen over het reserveren van een parkeerplaats, over onze terreinen, over de diensten en de bus vind je terug bij veelgestelde vragen.
Meest gestelde vragen
Reserveren
Reserveren kan snel en eenvoudig via het reserveringsformulier.
- Vul de datum en tijden van vertrek en aankomst in
- Vul je gegevens in
- En plaats je reservering
- Betaal je reservering makkelijk en veilig online
De tarieven voor parkeren bij Parkfect zijn afhankelijk van het seizoen en beschikbaarheid. Reserveer op tijd om zeker te zijn van het voordeligste tarief. De actuele tarieven vind je door datum en tijd door te geven op het reserveringsformulier en het product te kiezen. Het actuele tarief verschijnt en je hoeft nog nergens mee akkoord te gaan.
Parkeren bij Parkfect
Ja, we hebben een overdekt parkeerterrein en een buiten parkeerterrein. Onze terrein is goed verhard, voldoende verlicht en 24/7 camerabewaking.
Nee, het is niet mogelijk om met een camper of een verlengd voertuig te parkeren. De maximale lengte van een voertuig mag 5 meter zijn en de maximale breedte mag 2.05 meter zijn.
Annuleren en wijzigen
Wilt u wat wijzigen? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@parkfect.nl of bel met +31 85 303 1172.
Geef dit zo snel mogelijk aan ons door. Stuur een e-mail naar klantenservice@parkfect.nl. Zodat we de aanpassingen kunnen doorvoeren en je rustig in en uit kunt rijden.
Stuur een mail naar klantenservice@parkfect.nl met de boekingsgegevens en het nieuwe kenteken. We passen dit dan zo snel mogelijk aan.
Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice op het nummer +31 85 303 1172. In het geval van een annuleringsverzekering kun je binnen 24 uur kosteloos annuleren.
Klanten beoordelen onze service met een 4,5 / 5
Harry
Parkfect doet wat ze belooft.
Parkfect doet wat ze belooft. Altijd prima op tijd zowel bij ophalen als wegbrengen.